KŁADKA NAD KANAŁEM RADUNI
(wstawianie ilustracji LM (18.11.2020)) |
|||
Linia 6: | Linia 6: | ||
'''KŁADKA NAD [[KANAŁ RADUNI | KANAŁEM RADUNI]]''', pieszo-rowerowa, od wschodu na wysokości Dworu Ferberów i Lwiego Dworu w [[LIPCE | Lipcach]], od zachodu – [[TRZY ŚWIŃSKIE GŁOWY | Parku Ferberów]]. Budowę zgłoszono w ramach [[BUDŻET OBYWATELSKI | Budżetu Obywatelskiego]] jako ułatwienie dla korzystania z komunikacji miejskiej przy [[TRAKT ŚW. WOJCIECHA | Trakcie św. Wojciecha]] dla mieszkańców z zachodniego brzegu Kanału oraz dostępu do Parku Ferberów dla mieszkańców ze wschodniego brzegu. <br/><br/> | '''KŁADKA NAD [[KANAŁ RADUNI | KANAŁEM RADUNI]]''', pieszo-rowerowa, od wschodu na wysokości Dworu Ferberów i Lwiego Dworu w [[LIPCE | Lipcach]], od zachodu – [[TRZY ŚWIŃSKIE GŁOWY | Parku Ferberów]]. Budowę zgłoszono w ramach [[BUDŻET OBYWATELSKI | Budżetu Obywatelskiego]] jako ułatwienie dla korzystania z komunikacji miejskiej przy [[TRAKT ŚW. WOJCIECHA | Trakcie św. Wojciecha]] dla mieszkańców z zachodniego brzegu Kanału oraz dostępu do Parku Ferberów dla mieszkańców ze wschodniego brzegu. <br/><br/> | ||
− | 9 IV 2018 podpisano umowę na opracowanie projektu z firmą Atelier Harmoza sp. z o.o. z Gdyni, 5 XI 2019 ogłoszono przetarg na budowę kładki, 25 II 2020 podpisano umowę z wykonawcą – firmą Saferoad Kabex z Gdańska. Kładkę, połączoną z wybudowaną wcześniej ścieżką rowerową, oddano do użytku 13 VIII 2020. Wykonana z żelbetu, ma długość 15 m, szerokość – 2,5 m. Wygląd barierek, po uzgodnieniu z konserwatorem zabytków, nawiązuje stylistyką do historii Dworu Ferberów. Koszt budowy wyniósł około 179 | + | 9 IV 2018 podpisano umowę na opracowanie projektu z firmą Atelier Harmoza sp. z o.o. z Gdyni, 5 XI 2019 ogłoszono przetarg na budowę kładki, 25 II 2020 podpisano umowę z wykonawcą – firmą Saferoad Kabex z Gdańska. Kładkę, połączoną z wybudowaną wcześniej ścieżką rowerową, oddano do użytku 13 VIII 2020. Wykonana z żelbetu, ma długość 15 m, szerokość – 2,5 m. Wygląd barierek, po uzgodnieniu z konserwatorem zabytków, nawiązuje stylistyką do historii Dworu Ferberów. Koszt budowy wyniósł około 179 000 zł. {{author: BŚ}} [[Category: Encyklopedia]] [[Category: Przestrzeń miasta]] |
Aktualna wersja na dzień 10:53, 2 paź 2022
KŁADKA NAD KANAŁEM RADUNI, pieszo-rowerowa, od wschodu na wysokości Dworu Ferberów i Lwiego Dworu w Lipcach, od zachodu – Parku Ferberów. Budowę zgłoszono w ramach Budżetu Obywatelskiego jako ułatwienie dla korzystania z komunikacji miejskiej przy Trakcie św. Wojciecha dla mieszkańców z zachodniego brzegu Kanału oraz dostępu do Parku Ferberów dla mieszkańców ze wschodniego brzegu.
9 IV 2018 podpisano umowę na opracowanie projektu z firmą Atelier Harmoza sp. z o.o. z Gdyni, 5 XI 2019 ogłoszono przetarg na budowę kładki, 25 II 2020 podpisano umowę z wykonawcą – firmą Saferoad Kabex z Gdańska. Kładkę, połączoną z wybudowaną wcześniej ścieżką rowerową, oddano do użytku 13 VIII 2020. Wykonana z żelbetu, ma długość 15 m, szerokość – 2,5 m. Wygląd barierek, po uzgodnieniu z konserwatorem zabytków, nawiązuje stylistyką do historii Dworu Ferberów. Koszt budowy wyniósł około 179 000 zł.