KŁADKA NAD KANAŁEM RADUNI

Z Encyklopedia Gdańska
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Nowe hasło (16.11.2020))
 
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
{{web}}
 
{{web}}
 +
[[File:1_Kładka_nad_Kanałem_Raduni.jpg|thumb|Przed wybudowaniem kładki]]
 +
[[File:2_Kładka_nad_Kanałem_Raduni.jpg|thumb|Kładka w trakcie budowy]]
 +
[[File:3_Kładka_nad_Kanałem_Raduni.jpg|thumb|Kładka po oddaniu do użytku]]
  
 
'''KŁADKA NAD [[KANAŁ RADUNI | KANAŁEM RADUNI]]''', pieszo-rowerowa, od wschodu na wysokości Dworu Ferberów i Lwiego Dworu w [[LIPCE | Lipcach]], od zachodu – [[TRZY ŚWIŃSKIE GŁOWY | Parku Ferberów]]. Budowę zgłoszono w ramach [[BUDŻET OBYWATELSKI | Budżetu Obywatelskiego]] jako ułatwienie dla korzystania z komunikacji miejskiej przy [[TRAKT ŚW. WOJCIECHA | Trakcie św. Wojciecha]] dla mieszkańców z zachodniego brzegu Kanału oraz dostępu do Parku Ferberów dla mieszkańców ze wschodniego brzegu. <br/><br/>
 
'''KŁADKA NAD [[KANAŁ RADUNI | KANAŁEM RADUNI]]''', pieszo-rowerowa, od wschodu na wysokości Dworu Ferberów i Lwiego Dworu w [[LIPCE | Lipcach]], od zachodu – [[TRZY ŚWIŃSKIE GŁOWY | Parku Ferberów]]. Budowę zgłoszono w ramach [[BUDŻET OBYWATELSKI | Budżetu Obywatelskiego]] jako ułatwienie dla korzystania z komunikacji miejskiej przy [[TRAKT ŚW. WOJCIECHA | Trakcie św. Wojciecha]] dla mieszkańców z zachodniego brzegu Kanału oraz dostępu do Parku Ferberów dla mieszkańców ze wschodniego brzegu. <br/><br/>
  
9 IV 2018 podpisano umowę na opracowanie projektu z firmą Atelier Harmoza sp. z o.o. z Gdyni, 5 XI 2019 ogłoszono przetarg na budowę kładki, 25 II 2020 podpisano umowę z wykonawcą – firmą Saferoad Kabex z Gdańska. Kładkę, połączoną z wybudowaną wcześniej ścieżką rowerową, oddano do użytku 13 VIII 2020. Wykonana z żelbetu, ma długość 15 m, szerokość – 2,5 m. Wygląd barierek, po uzgodnieniu z konserwatorem zabytków, nawiązuje stylistyką do historii Dworu Ferberów. Koszt budowy wyniósł około 179 tys. zł. {{author: BŚ}} [[Category: Encyklopedia]] [[Category: Przestrzeń miasta]]
+
9 IV 2018 podpisano umowę na opracowanie projektu z firmą Atelier Harmoza sp. z o.o. z Gdyni, 5 XI 2019 ogłoszono przetarg na budowę kładki, 25 II 2020 podpisano umowę z wykonawcą – firmą Saferoad Kabex z Gdańska. Kładkę, połączoną z wybudowaną wcześniej ścieżką rowerową, oddano do użytku 13 VIII 2020. Wykonana z żelbetu, ma długość 15 m, szerokość – 2,5 m. Wygląd barierek, po uzgodnieniu z konserwatorem zabytków, nawiązuje stylistyką do historii Dworu Ferberów. Koszt budowy wyniósł około 179 000 zł. {{author: BŚ}} [[Category: Encyklopedia]] [[Category: Przestrzeń miasta]]

Aktualna wersja na dzień 10:53, 2 paź 2022

Przed wybudowaniem kładki
Kładka w trakcie budowy
Kładka po oddaniu do użytku

KŁADKA NAD KANAŁEM RADUNI, pieszo-rowerowa, od wschodu na wysokości Dworu Ferberów i Lwiego Dworu w Lipcach, od zachodu – Parku Ferberów. Budowę zgłoszono w ramach Budżetu Obywatelskiego jako ułatwienie dla korzystania z komunikacji miejskiej przy Trakcie św. Wojciecha dla mieszkańców z zachodniego brzegu Kanału oraz dostępu do Parku Ferberów dla mieszkańców ze wschodniego brzegu.

9 IV 2018 podpisano umowę na opracowanie projektu z firmą Atelier Harmoza sp. z o.o. z Gdyni, 5 XI 2019 ogłoszono przetarg na budowę kładki, 25 II 2020 podpisano umowę z wykonawcą – firmą Saferoad Kabex z Gdańska. Kładkę, połączoną z wybudowaną wcześniej ścieżką rowerową, oddano do użytku 13 VIII 2020. Wykonana z żelbetu, ma długość 15 m, szerokość – 2,5 m. Wygląd barierek, po uzgodnieniu z konserwatorem zabytków, nawiązuje stylistyką do historii Dworu Ferberów. Koszt budowy wyniósł około 179 000 zł.

⇦ WRÓĆ
Osobiste
Przestrzenie nazw

Warianty
Widok
Działania