MOST KOLEJOWY NAD MARTWĄ WISŁĄ

Z Encyklopedia Gdańska
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „{{paper}} MOST KOLEJOWY NAD MARTWĄ WISŁĄ (q Wisła), jednotorowy, powstał 1905 na nowej towarowej linii kolejowej, łączącej stację rozrządową na q Oruni po...”)
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{paper}}
 
{{paper}}
MOST KOLEJOWY NAD MARTWĄ WISŁĄ (q Wisła), jednotorowy, powstał 1905 na nowej towarowej linii kolejowej, łączącej stację rozrządową na q Oruni poprzez q Olszynkę ze stacją towarową Kaiserhafen (ob. Gd.-Przeróbka).  Składa się z 3 przęseł, ze środkowym ruchomym (obrotowym), nieuruchamianym od lat 60. XX w. (od czasu przebudowy q mostu Siennickiego na most stały). Ruch wodny odbywa się jednotorowo, pod przęsłem środkowym. Planowana jest budowa w tym miejscu nowego, dwutorowego mostu kolejowego o dł. 70 m, ze zdolnością przelotową 105 par pociągów na dobę i żaglowym torem wodnym o 60-metrowej szer. pod nim. {{author: MrGl}} [[Category: Encyklopedia]]
+
'''MOST KOLEJOWY NAD MARTWĄ WISŁĄ''' (q Wisła), jednotorowy, powstał 1905 na nowej towarowej linii kolejowej, łączącej stację rozrządową na q Oruni poprzez q Olszynkę ze stacją towarową Kaiserhafen (ob. Gd.-Przeróbka).  Składa się z 3 przęseł, ze środkowym ruchomym (obrotowym), nieuruchamianym od lat 60. XX w. (od czasu przebudowy q mostu Siennickiego na most stały). Ruch wodny odbywa się jednotorowo, pod przęsłem środkowym. Planowana jest budowa w tym miejscu nowego, dwutorowego mostu kolejowego o dł. 70 m, ze zdolnością przelotową 105 par pociągów na dobę i żaglowym torem wodnym o 60-metrowej szer. pod nim. {{author: MrGl}} [[Category: Encyklopedia]]

Wersja z 20:52, 26 lut 2013

MOST KOLEJOWY NAD MARTWĄ WISŁĄ (q Wisła), jednotorowy, powstał 1905 na nowej towarowej linii kolejowej, łączącej stację rozrządową na q Oruni poprzez q Olszynkę ze stacją towarową Kaiserhafen (ob. Gd.-Przeróbka). Składa się z 3 przęseł, ze środkowym ruchomym (obrotowym), nieuruchamianym od lat 60. XX w. (od czasu przebudowy q mostu Siennickiego na most stały). Ruch wodny odbywa się jednotorowo, pod przęsłem środkowym. Planowana jest budowa w tym miejscu nowego, dwutorowego mostu kolejowego o dł. 70 m, ze zdolnością przelotową 105 par pociągów na dobę i żaglowym torem wodnym o 60-metrowej szer. pod nim. MrGl

⇦ WRÓĆ
Osobiste
Przestrzenie nazw

Warianty
Widok
Działania