GDAŃSK (ex „Danzig”), kuter parowy (1885)

Z Encyklopedia Gdańska
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
m
Linia 1: Linia 1:
 
{{paper}}
 
{{paper}}
'''„GDAŃSK”''' (ex „Danzig”), kuter parowy, zbudowany w 1885 roku w [[STOCZNIA KRÓLEWSKA | Stoczni Królewskiej]] na własne potrzeby, oznaczony d II; wyporność 12 ton, długość 10,0 m, szerokość 2,7 m, zanurzenie 1,1 m, maszyna parowa 45 KM, nieuzbrojony. W grudniu 1919 roku zakupiony dla G[[ENERALNA DELEGACJA MINISTERSTWA APROWIZACJI W GDAŃSKU (1919–1920) | Generalnej Delegacji Ministerstwa Aprowizacji w Gdańsku]], we wrześniu 1921 roku przekazany Morskiemu Urzędowi Rybackiemu w Wejherowie, a od sierpnia 1922 podległy Komendzie Portu Wojennego w Pucku. Skreślony z listy floty około roku 1931. {{author: MBŁ}} [[Category: Encyklopedia]]
+
'''„GDAŃSK”''' (ex „Danzig”), kuter parowy, zbudowany w 1885 roku w [[STOCZNIA KRÓLEWSKA | Stoczni Królewskiej]] na własne potrzeby, oznaczony d II; wyporność 12 ton, długość 10,0 m, szerokość 2,7 m, zanurzenie 1,1 m, maszyna parowa 45 KM, nieuzbrojony. W grudniu 1919 roku zakupiony dla [[GENERALNA DELEGACJA MINISTERSTWA APROWIZACJI W GDAŃSKU (1919–1920) | Generalnej Delegacji Ministerstwa Aprowizacji w Gdańsku]], we wrześniu 1921 roku przekazany Morskiemu Urzędowi Rybackiemu w Wejherowie, a od sierpnia 1922 podległy Komendzie Portu Wojennego w Pucku. Skreślony z listy floty około roku 1931. {{author: MBŁ}} [[Category: Encyklopedia]]

Wersja z 21:55, 12 cze 2014

„GDAŃSK” (ex „Danzig”), kuter parowy, zbudowany w 1885 roku w Stoczni Królewskiej na własne potrzeby, oznaczony d II; wyporność 12 ton, długość 10,0 m, szerokość 2,7 m, zanurzenie 1,1 m, maszyna parowa 45 KM, nieuzbrojony. W grudniu 1919 roku zakupiony dla Generalnej Delegacji Ministerstwa Aprowizacji w Gdańsku, we wrześniu 1921 roku przekazany Morskiemu Urzędowi Rybackiemu w Wejherowie, a od sierpnia 1922 podległy Komendzie Portu Wojennego w Pucku. Skreślony z listy floty około roku 1931. MBŁ

⇦ WRÓĆ
Osobiste
Przestrzenie nazw

Warianty
Widok
Działania