TESTY RED
Z Encyklopedia Gdańska
(Różnice między wersjami)
Linia 2: | Linia 2: | ||
{| class="tableGda" | {| class="tableGda" | ||
|- | |- | ||
− | |+ | + | |+ Edycje Międzynarodowego Festiwalu Literatury i Teatru BETWEEN.POMIĘDZY |
|- | |- | ||
− | ! style="width: 150px" | | + | ! style="width: 150px" | Edycja |
− | ! style="width: 100px" | | + | ! style="width: 100px" | Rok |
− | ! style="width: 250px" | | + | ! style="width: 250px" | Temat |
+ | ! style="width: 250px" | Rozwinięcie tematu | ||
|- | |- | ||
− | | style="vertical-align:top" | | + | | style="vertical-align:top" | I |
− | | style="vertical-align:top" | | + | | style="vertical-align:top" | 2010 |
− | | style="vertical-align:top"| | + | | style="vertical-align:top"| Back to the Beckett Text. Beckett na plaży |
+ | | style="vertical-align:top"|wielość kontekstów w twórczości Samuela Becketta | ||
|- | |- | ||
− | | style="vertical-align:top" | | + | | style="vertical-align:top" | II |
− | | style="vertical-align:top" | | + | | style="vertical-align:top" |2011 |
− | | style="vertical-align:top" | | + | | style="vertical-align:top" | SoPoT–Poezja–Teatr |
+ | | style="vertical-align:top" | związki poezji współczesnej z twórczością poetów działających w pierwszej połowie XX wieku | ||
+ | | style="vertical-align:top" |III | ||
+ | | style="vertical-align:top" |2012 | ||
+ | | style="vertical-align:top" | BETWEEN.POMIĘDZY | ||
+ | | style="vertical-align:top" | relacje pomiędzy słowem, tekstem a przedstawieniem teatralnym | ||
|- | |- | ||
− | | class="authorEgTab" | {{author: | + | | style="vertical-align:top" |IV |
+ | | style="vertical-align:top" |2013 | ||
+ | | style="vertical-align:top" | Since 1983 | ||
+ | | style="vertical-align:top" | zjawiska teatralne i literackie ostatniego trzydziestolecia | ||
+ | |- | ||
+ | | style="vertical-align:top" |V | ||
+ | | style="vertical-align:top" |2014 | ||
+ | | style="vertical-align:top" | NEW BEGINNINGS.OTWARCIA | ||
+ | | style="vertical-align:top" | poszukiwanie źródeł, nowych perspektyw; edycja skoncentrowana wokół literatury szkockiej | ||
+ | |- | ||
+ | | style="vertical-align:top" |VI | ||
+ | | style="vertical-align:top" | 2015 | ||
+ | | style="vertical-align:top" | Opowieści dla przyszłości (Stories for the future) | ||
+ | | style="vertical-align:top" | programy wydawnicze, akademickie i edukacyjne podjęte przez festiwal | ||
+ | |- | ||
+ | | style="vertical-align:top" |VII | ||
+ | | style="vertical-align:top" |2016 | ||
+ | | style="vertical-align:top" | Eksperyment (Experiment) | ||
+ | | style="vertical-align:top" | współczesna twórczość artystów i badaczy współtworzących festiwal | ||
+ | |- | ||
+ | | style="vertical-align:top" |VIII | ||
+ | | style="vertical-align:top" |2017 | ||
+ | | style="vertical-align:top" |SHORT FORMS. FRAGMENTY | ||
+ | | style="vertical-align:top" | | ||
+ | |- | ||
+ | | class="authorEgTab" | {{author: KP}} | ||
|} | |} |
Wersja z 19:38, 5 sty 2018
Edycja | Rok | Temat | Rozwinięcie tematu | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
I | 2010 | Back to the Beckett Text. Beckett na plaży | wielość kontekstów w twórczości Samuela Becketta | ||||
II | 2011 | SoPoT–Poezja–Teatr | związki poezji współczesnej z twórczością poetów działających w pierwszej połowie XX wieku | III | 2012 | BETWEEN.POMIĘDZY | relacje pomiędzy słowem, tekstem a przedstawieniem teatralnym |
IV | 2013 | Since 1983 | zjawiska teatralne i literackie ostatniego trzydziestolecia | ||||
V | 2014 | NEW BEGINNINGS.OTWARCIA | poszukiwanie źródeł, nowych perspektyw; edycja skoncentrowana wokół literatury szkockiej | ||||
VI | 2015 | Opowieści dla przyszłości (Stories for the future) | programy wydawnicze, akademickie i edukacyjne podjęte przez festiwal | ||||
VII | 2016 | Eksperyment (Experiment) | współczesna twórczość artystów i badaczy współtworzących festiwal | ||||
VIII | 2017 | SHORT FORMS. FRAGMENTY | |||||