DWORZEC AUTOBUSOWY
Z Encyklopedia Gdańska
(Różnice między wersjami)
(Utworzył nową stronę „{{paper}} DWORZEC AUTOBUSOWY,ul. 3 Maja. Pierwotnie mieścił się na q Targu Siennym. Otwarty 19 III 1973, zbudowany wg projektu Bernarda Cofty, powstał w gd. Biur...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{paper}} | {{paper}} | ||
− | DWORZEC AUTOBUSOWY,ul. 3 Maja. Pierwotnie mieścił się na q Targu Siennym. Otwarty 19 III 1973, zbudowany wg projektu Bernarda Cofty, powstał w gd. Biurze Projektów Kolejowych. Lekka konstrukcja, duże szklane płaszczyzny, połączony podziemnym przejściem i ruchomymi schodami z q Dworcem Głównym PKP. W 1974 uzyskał nagrodę Ministerstwa Budownictwa i Materiałów Budowlanych. [[Category: Encyklopedia]] | + | '''DWORZEC AUTOBUSOWY''',ul. 3 Maja. Pierwotnie mieścił się na q Targu Siennym. Otwarty 19 III 1973, zbudowany wg projektu Bernarda Cofty, powstał w gd. Biurze Projektów Kolejowych. Lekka konstrukcja, duże szklane płaszczyzny, połączony podziemnym przejściem i ruchomymi schodami z q Dworcem Głównym PKP. W 1974 uzyskał nagrodę Ministerstwa Budownictwa i Materiałów Budowlanych. [[Category: Encyklopedia]] |
Wersja z 16:54, 12 lut 2013
DWORZEC AUTOBUSOWY,ul. 3 Maja. Pierwotnie mieścił się na q Targu Siennym. Otwarty 19 III 1973, zbudowany wg projektu Bernarda Cofty, powstał w gd. Biurze Projektów Kolejowych. Lekka konstrukcja, duże szklane płaszczyzny, połączony podziemnym przejściem i ruchomymi schodami z q Dworcem Głównym PKP. W 1974 uzyskał nagrodę Ministerstwa Budownictwa i Materiałów Budowlanych.